چگونه از باتری های ویپ مراقبت کنیم؟(بخش دوم)

چگونه از باتری های ویپ مراقبت کنیم؟(بخش دوم)

مراقب باتری های ویپ باشید.

سرهای باتری را به طور منظم تمیز کنید.

تمیز کردن کنتاکت ها بهترین کاری است که می توانید برای مراقبت از باتری های سیگار الکترونیکی انجام دهید. با گذشت زمان، مقدار کمی از مایعات و زباله های جیب یا کیف می توانند در قسمت پیچ باتری جمع شوند. ممکن است متوجه شوید که اطراف پیچ باتری یک رنگ سبز جمع شده است که معمولاً به این دلیل است که زباله ها با باتری واکنش نشان داده اند.
توصیه می کنیم برای کمک به مراقبت از باتری های سیگار الکترونیکی، به طور مرتب کنتاکت ها را تمیز کنید. ما متوجه شده‌ایم که یک راه خوب برای عادت کردن به این کار این است که هر بار که یک دستگاه را شارژ می‌کنید، آن ها را سریع تمیز کنید. این به نوبه خود کمک می کند تا شارژر خود را تمیز و عاری از زباله نگه دارید.

خرید ویپ

برای تمیز کردن کنتاکت های باتری، به سادگی یک تکه دستمال کاغذی خشک یا یک غنچه پشمی پیچ شده بردارید و داخل و خارج قسمت پیچ باتری را کاملا پاک کنید. هرگز برای تمیز کردن باتری سیگار الکترونیکی خود از آب استفاده نکنید.

باتری ها را دور از نور خورشید و دمای شدید نگه دارید.

مانند هر نوع باتری، قرار گرفتن در معرض دمای شدید می تواند خطرناک باشد. زمان هایی که از ویپ خود استفاده نمی کنید، مطمئن شوید که باتری‌های ویپ را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و اجازه ندهید خیلی سرد شوند.
باتری های خود را علامت گذاری کنید تا بدانید چه زمانی باید تعویض شوند.
بسیاری از مشتریان ما از برچسب یا خودکار استفاده می کنند تا بتوانند زمان خرید باتری را پیگیری کنند. ما فکر می کنیم این یک ایده عالی است زیرا به این معنی است که می دانید چه زمانی باتری قدیمی شده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

باتری های خود را بیش از حد شارژ نکنید.

سعی کنید باتری های خود را پس از شارژ کامل به برق وصل نکنید زیرا ممکن است باعث خراب شدن آن ها شود. هرگز نباید باتری در حال شارژ را بیش از حد لازم بدون مراقبت یا وصل به برق رها کنید.

باتری های ویپ خود را با دقت نگهداری کنید.

توصیه می‌کنیم باتری‌های سیگار الکترونیکی خود را در زمانی که از آن ها استفاده نمی‌کنید، در جعبه‌ای که ارائه می‌شود (یا حتی یک کیف کوچک عینکی یا کیف پول زیپ‌دار، اگر می‌خواهید چند عدد با خود حمل کنید) نگه دارید تا به تمیز و ایمن نگه داشتن آن ها کمک کند.

وقتی ازش استفاده نمی شود خاموشش کنید.

اکثر کیت‌های ساب اهم و ویپ ها دارای عملکردهای روشن/خاموش هستند، بنابراین می‌توانید از فعال‌سازی تصادفی در کیف یا جیب جلوگیری کنید. این به دلایل ایمنی و حفظ باتری شما مهم است، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید. برای روشن یا خاموش کردن باتری، دکمه را پنج بار پشت سر هم فشار دهید.

خرید ویپ

توصیه های بالا را برای مراقبت از باتری های سیگار دنبال کنید و متوجه خواهید شد که باتری های شما عملکرد بهتری دارند و دوام بیشتری دارند.

هرگز از باتری های آسیب‌دیده استفاده نکنید.

استفاده از باتری آسیب دیده هرگز پایان خوبی نخواهد داشت. اگر به نظر می رسد ایرادی وجود دارد، اگر بسته بندی آسیب دیده یا فرسوده شده است، یا باتری شما شارژ نمی شود، باتری را با خیال راحت دور بیاندازید.

باتری در حال شارژ را بدون مراقبت رها نکنید.

بی توجهی به ویپ خود در حین شارژ شدن یک خطر ایمنی است. اکثر مدهای خوش ساخت دارای یک نقطه قطع هستند که در آن هنگام پر شدن شارژ متوقف می شوند، اما متأسفانه گاهی اوقات این عملکرد از کار می افتد. برای جلوگیری از شارژ بیش از حد باتری، مطمئن شوید که آن را به طور منظم چک کنید و هرگز در شب هنگام خواب شارژ نکنید.

از آمپر باتری خود تجاوز نکنید.

درک قانون اهم بخش مهمی از ایمنی باتری است. نرخ تخلیه (آمپر) را بر سطح ولتاژ خود با مقاومت سیم پیچ (اهم) تقسیم کنید و هرگز از این امتیاز تجاوز نکنید.

دستگاه خود را روی سطوح قابل اشتعال قرار ندهید.

هرگز مد خود را روی بالش یا دستگاه قابل اشتعال قرار ندهید و مهم است که از قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. بنابراین، آن را برای مدت طولانی در ماشین یا روی طاقچه خود نگذارید.

مجموعه ای از باتری ها یا شارژرهای باتری را با هم ترکیب نکنید.

در حالی که ممکن است بسیاری از باتری ها و شارژرها یکسان به نظر برسند، هرگز نباید این قطعات را با هم ترکیب کنید زیرا ممکن است ولتاژ خروجی متفاوت باشد و به باتری های شما آسیب برساند.

برای خرید ویپ اینجا کلیک کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم