هزینه خرید ویپ

هزینه خرید ویپ

هزینه خرید ویپ

هزینه خرید ویپ

در ابتدا بیایید بررسی کنیم که هزینه مصرف سیگار و یا قلیان چه قدر است:

مصرف سیگار در افراد مختلف است اگر در نظر بگیریم که هر فردی در روز 1 پاکت سیگار مصرف کند و متوسط قیمت هر پاکت سیگار را 25 هزار تومان در نظر بگیریم، یعنی در ماه می شود حدود 750 هزار تومان هزینه مصرف سیگار.

و اما برای افرادی که قلیان مصرف می کنند، اگر به طور متوسط روزانه یک باز قلیان مصرف کنند و اینکار را در چایخانه ها و یا کافه ها انجام دهند، متوسط هزینه آن ها روزانه بین 30 هزار تومان تا 100 هزار تومان می شود و ما این عدد را 50 هزار تومان برای هر بار استفاده از قلیان در نظر میگیریم.

با این حساب، هزینه ماهیانه قلیان برای فرد مورد نظر حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان میشود.

و اما هزینه خرید ویپ چه قدر است؟

همانطور که در مقاله مربوط به تفاوت پاد و ویپ هم بیان کردیم، با توجه به نیاز خود می توانید جهت جایگزین کردن ویپ با سیگار و یا قلیان، یکی از دستگاه های ویپ یا پاد را تهیه نمایید.

ویپ ها در نوع ها و مارک های مختلف موجود هستند، برخی از این مارک ها عبارتند از:

Smok

 vaporesso

 Geek Vape

 Voopoo

 Lost Vape

و یا انواع پادسیستم ها که در مارک های زیر موجود هستند:

 Lost Vape

 Smok

 vaporesso

 Geek Vape

 Voopoo

و یا انواع پادهای یکبار مصرف که در طعم های مختلف موجود می باشند.

هزینه های خرید

هزینه خرید پادسیستم ها و هزینه خرید ویپ چیزی در حدود 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان با توجه به امکانات و کیفیت آن ها می باشد.

پس از خرید ویپ و یا خرید پادسیستم نوبت به خرید جویس و یا خرید سالت نیکوتین می باشد.

جویس ها و سالت نیکوتین ها همانطور که قبلا هم گفته شده است دارای تفاوت در نیکوتین و طعم می باشند که با هر سلیقه ای میتوان آن ها را خرید کرد.

جهت خرید حویس اینجا و جهت خرید سالت نیکوتین اینجا کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویپ، خرید پاد سیستم، خرید جویس و یا خرید سالت نیکوتین را دارید می توانید از طریق واتساپ با شماره 09058022447 از مشاوره رایگان استفاده نمایید تا بهترین خرید را انجام دهید.

 

انواع جویس ها از قیمت 300 هزار توان شروع تا قیمت 600 هزار تومان می باشند که میتوانید از سایت ویپرسوایران نسبت به خرید مارک های مختلف جویس ها اقدام نمایید.

 

انواع سالت نیکوتین ها هم در رنج قیمتی حدود 360 هزار تومان تا 550 هزار تومان می باشد که جهت خرید سالت نیکوتین نیز می توانید وارد این لینک شوید.

در نظر داشته باشید که فروشگاه ویپرسو ایران در اکثر مواقع بر روی محصولات خود تخفیف های خوبی را اعمال می نماید و این مورد علاوه بر کیفیت محصولات باعث ایجاد رقابت و مشتری مداری گردیده است.

قیمت کویل و کارتریج:

کویل ها و یا کارتریج ها وسایلی مصرفی هستند که هر از چندگاهی لازم است تعویض شوند.

هزینه خرید آن ها بین 80 هزار تومان تا 120 هزار تومان با توجه به نوع دستگاه می باشد. به طور میانگین هزینه های کویل و کارتریج را در ماه 100 هزار تومان در نظر می گیریم.

جهت خرید انواع کارتریج اینجا کلیک کنید.

جهت خرید انواع کویل اینجا کلیک کنید.

 

هزینه ویپ چه قد است؟

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی داشته باشیم باید اینچونه محاسبه نماییم:

پس از خرید ویپ و یا خرید پاد ، که هزینه آن های بین 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است، هزینه های ثایت استفاده از ویپ و یا پادسیستم ها چیزی در حدود 500 هزار تومان می باشد.

 

این مبلغ یعنی حدود 250 هزار تومان هزینه ویپ از سیگار کمتر است.

حدود 1 میلیون تومان در ماه هزینه ویپ از قلیان کمتر می باشد.

در نظر داشته باشید علاوه بر صرفه  جویی در مصرف هزینه ها، شما با استفاده از ویپ و یا پادسیستم ها دچار زردی دندان و یا بوی بد دهان و پخش شدن بوی بد سیگار و قلیان در محیط اطراف و آزار و اذیت دیگران نمی شوید و این مواردی که گفته شد یکی از اصلی ترین و بهترین مزایای استفاده از ویپ در برابر سیگار و قلیان می باشد .

Vaporesso

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم