نکاتی برای نگهداری ویپ و مایعات آن

نکاتی برای نگهداری ویپ و مایعات آن

نکاتی برای نگهداری ویپ و مایعات الکترونیکی در بهترین شرایط

داشتن یک ویپ و مایع عالی همیشه کافی نیست – بهترین دستگاه در جهان ممکن است دچار فرسودگی و یا خرابی شود. خوشبختانه، این چند نکته به شما کمک می‌کند تا نگهداری ویپ خود را به بهترین حالت انجام دهید.

1. اجازه ندهید مایع ویپ خیلی کم شود.

برای پاکسازی‌کننده‌های دو سیم پیچ پایین (BDC)، وقتی مایع در سطحی زیر سوراخ‌های اتمی‌سازها باشد، اتمایزر شما نمی‌تواند مایع کافی را جذب کند. این خطر سوختگی را به دنبال دارد. این حالت نه تنها طعم بدی دارد، بلکه خطر سوختن اتمایزر را نیز دارد.
به سادگی با بالا نگه داشتن منظم سطح مایع و اطمینان از اینکه مایع خیلی کم نمی شود، از دستگاه نگهداری کنید.
نکته: در عین حال، مطمئن شوید که پاک کننده خود را بیش از حد پر نکنید. اگر مایع از سطح لوله مرکزی بالاتر برود، کلرومایزر خود را بیش از حد پر می کند.

خرید ویپ

2. ترمینال باتری خود را تمیز نگه دارید.

پایانه های کثیف می توانند عملکرد را تحت تأثیر قرار دهند یا از اتصال ترمینال به پاک کننده جلوگیری کنند. به سادگی ترمینال را با یک پنبه تمیز کنید تا تمیز بماند. همچنین می توانید انتهای کلیرومایزر را به همین روش تمیز کنید.
نکته: اگر باتری اتصال برقرار نمی کند، ممکن است ترمینال به داخل فشار داده شده باشد. سعی کنید به آرامی آن را با یک خلال دندان چوبی بیرون بکشید (فقط یک میلی متر یا بیشتر باید بالا بیاید). لطفاً هنگام انجام این کار مراقب باشید، زیرا اگر به آن آسیب وارد کنید، ممکن است گارانتی را باطل کنید.
اگر باتری شما اتصال برقرار نمی کند، یک راه حل موقت برای زمانی که در بیرون از منزل هستید و به شدت به ویپ نیاز دارید این است که دکمه را فشار دهید و پاک کننده را روی نخ آن به آرامی بچرخانید تا زمانی که صدای وزوز را بشنوید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که پاک کننده را بیش از حد سفت نکنید!

3. ویپ خود را به درستی جای دهید.

سوراخ‌های هوا بر روی پاک‌کننده ویپ شما وجود دارد تا جریان هوای کافی را روی سیم‌پیچ به شما بدهد تا بخار را در دمای مناسب نگه دارید. آن ها همچنین برای اطمینان از اینکه فتیله شما با مایع اشباع باقی می ماند، مهم هستند. اگر ویپ خود را به کنار یا وارونه بگذارید، مایع می تواند به سمت این سوراخ ها حرکت کند و در نهایت نشت می کند.

  • ویپ را در حالت عمودی نگهداری کنید. این به جلوگیری از پر شدن فضای هوایی کمک می کند.
  • دور از آب نگهداری شود.
  • دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
  • دور از دمای بالا نگهداری شود.

4. پاک کننده و اتومایزر خود را تمیز نگه دارید.

حفظ و نگهداری پاک کننده و اتومایزر می تواند عملکرد را بالا نگه دارد و عمر اتمایزر را افزایش دهد.
مراحل:
1. پاک کننده را از باتری خارج کنید.
2. اتمایزر و قطعه دهان را از هم جدا کنید (در صورت امکان – همه پاک کننده ها را نمی توان از بین برد).
3. با آب داغ اما نه جوش بشویید.
4. حداقل 24 ساعت بگذارید تا خشک شود.
همچنین می‌توانید پاک‌کننده خود را در تجهیزات خشک‌کننده اولتراسونیک تخصصی تمیز کنید.
نکته: اتومایزر را در برنج خشک قرار دهید تا فرآیند خشک شدن سریع تر شود.

5.سرهای باتری را به طور منظم تمیز کنید.

تمیز کردن کنتاکت ها بهترین کاری است که می توانید برای مراقبت از باتری های ویپ انجام دهید. با گذشت زمان، مقدار کمی از مایعات و زباله های جیب یا کیف ها می توانند در قسمت پیچ باتری جمع شوند. ممکن است متوجه شوید که اطراف پیچ باتری یک رنگ سبز جمع شده است که معمولاً به این دلیل است که زباله ها با باتری واکنش نشان داده اند.
توصیه می کنیم برای کمک به مراقبت از باتری های ویپ، به طور مرتب کنتاکت ها را تمیز کنید. ما متوجه شده‌ایم که یک راه خوب برای عادت کردن به این کار این است که هر بار که یک دستگاه را شارژ می‌کنید، آن ها را سریع تمیز کنید. این به نوبه خود کمک می کند تا شارژر خود را تمیز و عاری از زباله نگه دارید.
برای تمیز کردن کنتاکت های باتری، به سادگی یک تکه دستمال کاغذی خشک یا یک پنبه بردارید و داخل و خارج قسمت پیچ باتری را کاملا پاک کنید. هرگز برای تمیز کردن باتری ویپ خود از آب استفاده نکنید.

برای خرید ویپ اینجا کلیک کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم