تفاوت پاد و ویپ

تاریخچه خرید ویپ

تفاوت پاد و ویپ

تفاوت پاد و ویپ

دستگاه های پاد و دستگاه های ویپ در عمل مشابه یکدیگر کار می‌کنند با این تفاوت که مایعی که درون آنها ریخته میشود تفاوت اندکی دارد.

اگر مصرف روزانه سیگار شما کمتر از ۱۰ نخ سیگار در روز است و یا می خواهید از طریق این دستگاه ها مصرف قلیان را کنار بگذارید دستگاه های ویپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما اگر مصرف سیگار بالایی به صورت روزانه دارید دستگاههای پاد را به شما پیشنهاد می‌کنیم همانطور که گفته شد در عمل هر دو یکسان هستند اما تفاوت آنها در مایعی مورد استفاده در آن ها می باشد.

دستگاه های پاد دارای سالت نیکوتین هستند که نیکوتین بالاتری را نسبت به دستگاه های دیگر وارد بدن شما می کند و همانند سیگار اندکی احساس سنگینی بیشتری را در گلوی افراد ایجاد می‌کند و این همانند استفاده از سیگار است.

اما در دستگاه های ویپ از جویس های معمولی یا به عبارتی دیگر، ایجوس استفاده می شود که این روزها همانند قلیان دارای طعم های مختلف میوه های و دیگر طعم ها می باشد.

همانطور که گفته شد عمده تفاوت دستگاه های ویپ و پاد در نوع مایع درون آن میباشد که میزان نیکوتین آن ها متفاوت است.

اگر به دنبال ترک سیگار هستیم کدام یک از دستگاههای پاد یا ویپ را انتخاب کنیم؟

اگر مصرف روزانه سیگار شما بالا هست، پیشنهاد می کنیم در یک یا دو ماه اول دستگاه های پاد سیستم را استفاده کنید.

که میزان نیکوتین وارد شده به بدن شما نسبت به دستگاه ویپ بالاتر باشد.

پس از گذشت چند وقت می توانید به آرامی مقدار سالت نیکوتین را کم کرده و به جای آن از جویس های میوه ای و یا هر طعم دیگری استفاده کنید.

با این کار شما میزان ورود نیکوتین به بدن خود را آرام آرام کم کرده. و عادت دست گرفتن سیگار و استفاده از سیگار را هم کنار می‌گذارید و این بهترین روش برای ترک سیگار است.

دستگاه های پاد ماد چیست؟

 

تفاوت بین دستگاه پاد و دستگاه ویپ
تفاوت پاد و ویپ

سالت نیکوتین ها در دو نوع کلی موجود می باشند بعضی از آنها دارای ۲۵ میلی گرمی نیکوتین و برخی دیگر دارای ۵۰ میلی گرم نیکوتین هستند و ممکن است بعضی از مصرف کنندگان این دستگاه ها به این نتیجه برسند که حتی ۲۵ میلی گرمی نیکوتین هم برای آنها زیاد است و باید میزان آن کمتر باشد.

ممکن است پس از مدتی که از نیکوتین بالا استفاده کردند خواستند مقدار آن را کاهش دهند. از آنجایی که جویس ها یا ایجوس ها نیکوتین بسیار کمتری در حد ۳ میلی گرم دارند می توان آنها را با سالت نیکوتین ترکیب کرد تا به میزان نیکوتین دلخواه برسیم.

اما کارتریج دستگاه شما باید قابلیت استفاده همزمان از سالت نیکوتین و جویس را داشته باشد.

به این کارتریج ها و دستگاه هایی که توانایی استفاده از هر دو نوع را دارند پاد ماد گویند.
در نظر داشته باشید سالت نیکوتین و جویس ها هر دو دارای نیکوتین هستند اما مقدار نیکوتین در سالت نیکوتین ها بسیار بیشتر از جویس ها میباشد.

اما از آنجایی که مقدار بخار حاصل از جویس ها بیشتر است، در عمل کامدهی سنگین تر هستند و  می توانند لذت بیشتری را نسبت به سالت نیکوتین ها به افراد بدهند.

بخش های تشکیل دهنده ویپ:

مخزن یا تانک
مایع ویپ
سیم
دهانه
باتری
گرما دهنده

اگر بخواهیم اطلاعات داده شده در رابطه با دستگاه های پاد، ویپ و پاد ماد را جمع آوری کنیم خواهیم داشت:

در ویپ ها مایع هایی با نام سالت نیکوتین و یا جویس ریخته می شود که آن ها با گرم شدن هیتر درون دستگاه ویپ به بخار تبدیل شده و وارد ریه میشود.

با استفاده از آنها می توان نیکوتین مورد نیاز بدن را تامین نمود و حس و حال سیگار کشیدن و یا قلیان کشیدن رو تجربه کرد.

مایعی که درون این دستگاه ها ریخته میشود دو نوع متفاوت هستند:

به این مایع ها سالت نیکوتین و یا جویس گفته می‌شود و تفاوت آنها در میزان نیکوتین درون می باشد.

سخن پایانی:
اگر به دنبال ترک سیگار هستید سالت نیکوتین، اگر به دنبال ترک قلیان هستید جویس ها و یا اگر هیچکدام از آنها را استفاده نمی کنید پیشنهاد برادرانه ما به شما این است که استفاده از دستگاه ویپ را شروع نکنید.

 

جهت خرید انواع  ویپ، پاد، پادماد یا سالت نیکوتین ها و جویس ها، لوازم جانبی  از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

مشاهده فروشگاه

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم