ویپینگ نفس شما را تازه نگه می دارد.

ویپینگ نفس شما را تازه نگه می دارد.

ویپینگ نفس شما را تازه نگه می دارد. آیا نفس شما خوب و تازه است؟ اگر ویپ می کشید، لازم نیست نگران نفس سیگاری ها باشید، چیزی که مطمئنم نزدیک ترین و عزیزترین شما از آن خوشحال هستند.
بوی بد دهان برای هر کسی موضوع حساسی است، اما برای افراد سیگاری دلیلی برای خجالت دائمی است. جویدن آدامس کمی کمک می کند، اما نه به اندازه ای که سیگاری ها فکر می کنند. بوی وحشتناک نفس سیگاری هر جا و هر زمان که سیگار می کشید مشکل ساز است.

بنابراین، چرا سیگارکشیدن نفس شما را بد می کند؟

تنباکو ماده بسیار بدی است و هنگامی که سوزانده می شود، هزاران سم – که بسیاری از آن ها سرطان زا هستند – در دهان وارد می کند. تاثیر آن بر سلامت دهان و دندان وحشتناک است. دود تنباکو سمی، چسبنده، سنگین و مملو از تندی است. این نه تنها در دهان باقی می ماند، بلکه هنگام بازدم به معنای واقعی کلمه به لباس، خانه و هر چیز دیگری که با آن تماس پیدا می کند، می چسبد.
دود تنباکو با مواد شیمیایی طبیعی در بدن شما واکنش نشان می‌دهد و واکنش‌های شیمیایی ایجاد می‌کند که منجر به لکه شدن دندان‌ها، بیماری‌های لثه و کلی چیزهای ناخوشایند دیگر می‌شود.
بیماری ها و شرایط دهان و دندان زیر ناشی از سیگار کشیدن است یا می توان آن ها را به آن نسبت داد:
رنگ‌گرفتن دندان ها و پرکردگی‌های دندان؛
کاهش توانایی بویایی و چشایی؛
بوی بد دهان؛
کام سیگاری، جایی که کام سفید می‌شود و تعدادی لکه‌های کوچک از سطح بیرون می‌آیند، که هر کدام دارای یک نقطه قرمز کوچک در مرکز هستند که نشانگر باز شدن مجرای غده است.
ملانوز سیگاری که با کشیدن سیگار و پیپ همراه است و به صورت لکه های قهوه ای در داخل دهان دیده می شود.
زبان پوشیده شده، که در آن یک لایه رنگی متشکل از ذرات غذا، باکتری ها و بقایای اپیتلیوم در دهان وجود دارد.
برفک دهان، که نوعی عفونت قارچی است که در دهان ایجاد می شود.
بیماری لثه؛
شکست ایمپلنت های دندانی؛ و/یا
پیش سرطان و سرطان دهان.
این ضایعات به احتمال زیاد ناشی از موارد زیر است:
محرک ها و ترکیبات سمی و سرطان زا موجود در دود؛
خشکی در دهان به دنبال دمای بالای استنشاق دود؛
تغییر pH؛
تغییردر پاسخ ایمنی؛ و/یا
تغییر در توانایی مدیریت عفونت های ویروسی و قارچی.
سیگار نه تنها بوی بدی می دهد، بلکه باعث ایجاد بمبی از مشکلات بهداشت دهان و دندان می شود. همه ما عکس هایی از آن را دیده‌ایم، زیبا نیست.

چرا ویپ باعث بوی بد دهان نمی شود؟

دو دلیل وجود دارد. مایعات الکترونیکی گرم می شوند، نه‌سوزانده، این دلیل اصلی است که بخار مانند دود تنباکو بر تنفس و بدن شما تأثیر نمی گذارد. علاوه بر این، مایعات الکترونیکی معمولاً تنها حاوی 4 ماده هستند در مقابل بیش از 600 ماده موجود در یک سیگار. منطقی است که با مواد کمتر، با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد. دود همچنین ترکیب بسیار متفاوتی با ابر آئروسل تولیدشده توسط ویپ دارد.
بخار ویپ تنها حاوی چند ماده شیمیایی است، اما در سطوحی صدها برابر کمتر از دود. این همراه با عمر بسیار کوتاه بخار به این معنی است که تأثیر یکسانی بر شما یا اطرافتان ندارد. در واقع، ترکیب سطوح کوچک سموم و “عمر” کوتاه بخار، اندازه گیری آن را تقریبا غیرممکن می کند.
تا به امروز ما هیچ مطالعه پزشکی را در رابطه با بوی بد دهان به خاطر ویپ پیدا نکرده‌ایم، اما به طور حکایتی، ویپرها به ما می‌گویند که تنفس آن‌ها پس از استفاده از ویپ بهبود یافته‌است.
گفته‌می‌شود، برخی از افراد به نیکوتین بسیار حساس هستند، که یک تنگ کننده عروق است، به این معنی که مقدار خونی را که می تواند در رگ های خونی شما جریان یابد، کاهش می دهد. بدون جریان خون کافی، لثه ها ممکن است اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن را دریافت نکنند. به طور خلاصه، مقادیر کافی نیکوتین می تواند به شما “دهان خشک” بدهد که به نوبه خود می تواند منجر به بوی بد دهان شود.
برای اکثریت قریب به اتفاق افراد، روی‌آوردن به ویپ به این معنی است که سموم بدی که در حین کشیدن‌تنباکو در بدن رسوب می‌کنند، وجود ندارند، و به این ترتیب تأثیر منفی آن بر سلامت دهان و دندان هنگام استفاده از ویپ به شدت کاهش می‌یابد.

برای خرید بهترین ویپ ها اینجا کلیک کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم